• pełna kasa

    Powinni przywrócić karę śmierci.Są babcie które maja rentę 900 zł a za mieszkanie musi płacić 600 zł w spółdzielni bo prezes i zarząd zarabiają po 18-23 tyś miesięcznie.Będzie kara śmierci będzie porządek z tymi co nie płacą. Mamy takiego, ani grosza od trzech lat, i jeszcze bezczelnie pisze donosy na sąsiadów, buja się samochodami kupowanymi na tatusia, a komornik zwyczajnie nie nadąża z pismami do pracodawców, bo gościu co miesiąc u kogoś innego odbiera wypłatę! Ale bezczelny artykuł i jak widać niektórym w smak.

    pełna kasa

    Dopiero co akcje pomocowe miały być, rzad pomoże pokrzywdzonym przez pandemię a teraz bandyci co żyją na koszt innych, dobre... i zabrać im dobytek niech giną....współczuje tym ludziom ale można było się tego spodziewać. Współziomkowie pomogą im najbardziej, Ja się do takiego nastawienia nie dołożę Moja sąsiadka ma zadłużenie ok. 10000, co jakiś czas zapłaci część czynszu, a dług rośnie, mając emeryturę po mężu dość spora, ale jest zdania że skoro jej nic nie zrobią za dług to nie musi płacić, dług rośnie, ona coraz starsza i już wie że dług będzie coraz większy, aż do konca od lat nie płacą, samotni staruszkowie ich utrzymują, a oni siedzą w mieszkaniach po kilka osób za nasze pieniądze i śmieją się nam w nos - palą za nasze styrane pieniądze papierochy - Opieka Społeczna ich utrzymuje, a WSM nie potrafi dla przykładu pozbyć się takich lokatorów - brawo Rząd Wykupiłem mieszk32 lata temu i zapłaciłem całą sumę. Cały czas płacę za czynsz oraz inne zapłaty które sobie żąda Żarządca ZGM.również remontowe, pomimo że remonty w mieszkaniu robię sobie sam.Teraz gdybym nie miał z czego płacić to mogli by mnie wyżucić z mieszkania które już dawno 2 razy spłaciłem ciągle płacąc do ZGM. Którzy nic nie robią tylko kasę ciągną. Przy pełnej zgodzie - ciekawi mnie, którzy posłowie mają kłopoty z najemcami lub którzy lobbyści. Nie dajmy się zwieść dotyczy to tylko opłat wobec wspólnoty, ale nie wobec właścicieli mieszkań - a to jest jeszcze większym problemem. Od czegoś trzeba zacząć


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :